KOMUNIKAT
Miejskie Zakłady Komunalne sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą przypominają, że w związku z otrzymanymi przez Kupców wypowiedzeniami umów dzierżawy gruntu będą miały zastosowanie przepisy zawarte w paragrafie 9 i następnymi tych umów, a dotyczące zwrotu przedmiotu dzierżawy.
W szczególności wskazujemy, że zgodnie z tymi zapisami:
W ciągu 3 dni od wygaśnięcia lub rozwiązania umowy, Dzierżawca zobowiązany jest zwrócić przedmiot dzierżawy w stanie niepogorszonym i uporządkowanym. Zwrot będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym.
Demontaż posadowionych na przedmiocie umowy urządzeń i ruchomości Dzierżawca zobowiązany jest przeprowadzić w sposób uzgodniony z Wydzierżawiającym, tak by nie utrudnić korzystania z gruntów sąsiednich, w szczególności winien zabezpieczyć znajdujące się w obrębie przedmiotu dzierżawy wspólne zadaszenie, oraz przebiegające przewody elektryczne, sieci itp.
Stosownie do wcześniej przekazywanych informacji, przypominamy również, że na gruntach oznaczonych kolorem czerwonym na załączonej mapie, nie będzie możliwości dalszego prowadzenia jakiejkolwiek działalności, co wynika z nowej organizacji targowiska (między innymi ograniczenie jego powierzchni, przeznaczenie części terenu na drogi przeciwpożarowe). Dostęp do tych terenów będzie fizycznie zamknięty.
W przypadku nie zastosowania się Dzierżawców tych gruntów do obowiązku ich opuszczenia w terminie 3 dni od zakończenia umowy, niezwłocznie przeciwko nim zostaną skierowane sprawy na drogę sądową o wydanie gruntu i roszczenia odszkodowawcze.